Cryns zet schouders onder nieuw Damage-netwerk

crynsMet Damage is een nieuwe groep van carrosseriebedrijven van start gegaan. Damage richt zich specifiek op vloten, leasing- en verzekeringsmaatschappijen. De groep wil zich onderscheiden door zijn klanten een duidelijke meerwaarde te bieden

Volgens Johan Van Deursen, CEO van de Cryns Carrosserie Centers en initiatiefnemer van Damage, neemt de groep Damage op die manier een eigen en unieke positie in, anders dan de bestaande netwerken van carrosseriebedrijven.

Zakelijke markt

‘Een aantal van onze leden heeft ervaring opgedaan bij andere netwerken’,  zegt Van Deursen. ‘Op basis van deze ervaringen bouwen we met Damage aan een proces dat nog beter beantwoordt aan de specifieke behoeften van de zakelijke markt, een aanpak die volledig ondersteund wordt door de deelnemende schadeherstelbedrijven. Voor Damage primeren excellente dienstverlening en uniformiteit onder zijn leden, met de grootste aandacht voor kwaliteit, procesbeheer en kostenbeheersing.’

‘De leden van de groep hebben samen tientallen jaren professionele ervaring en werken volgens de nieuwste en meest ecologische hersteltechnieken’, zegt Van Deursen. ‘En alle administratie gebeurt volledig digitaal, waardoor we ook hier aan efficiëntie winnen. Zo kan je echt het verschil maken.’

Naast de Cryns Carrosserie Centers maken ook Carrosserie Jennes, Carrosserie Bogemans, de carrosseriën van Top Motors en de schadebedrijven Groep Bruyninx deel uit van Damage. Met 14 servicepunten, verdeeld over Vlaanderen, Brussel en Wallonië, kan de groep zijn klanten op die manier nationale dekking bieden.