D’Ieteren Auto als multimerken-koetswerkhersteller
D’Ieteren Auto en zijn concessiehouders stellen een nieuw concept voor, dat alle huidige technieken op het vlak van koetswerkherstelling groepeert. Dankzij de segmentatie van de interventies en de toepassing van aangepaste technieken zal dit nationale netwerk een hogere efficiëntie mogelijk maken, zowel op het vlak van kosten als van vereiste tijd voor de herstelling. Behalve de merken van de Volkswagen-groep wil D’Ieteren Auto via zijn netwerk van franchisenemers alle automerken herstellen.
Smart repair
Gereedschappen die beantwoorden aan de recentste normen inzake koetswerkherstelling worden in dit nieuwe concept gecombineerd met reparatietechnieken zoals Smart Repair. Het directe voordeel voor klanten en verzekeraars is een kortere reparatietijd en een hogere
kostentransparantie. De merknaam en meer details over deze franchise zullen voorgesteld worden naar aanleiding van het volgende autosalon in Brussel. De opening van de eerste carrosserieën binnen dit franchiseconcept is gepland in het tweede trimester van 2017.
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.