Fleetlounge ging vreemd bij BMW Brand Store Brussels

De voorbije Fleetlounge in de BMServiceplan Benelux: BMW: Brand Store BrusselsW Brand Store Brussels kon rekenen op een mooie opkomst. De genodigden konden de omgeving van de hypermoderne brandstore zeker smaken. Tijdens de academische zitting wist internetpionier Jo Caudron de menigte moeiteloos te boeien over de digitale transformatie van onze maatschappij. BMW stelde die avond trouwens ook zijn nieuwe 2-reeks Active Tourer voor.

De volgende Fleetlounge vindt plaats op 13 november in het Automotive Media Center, het vertrouwde adres in Zellik. Deze keer is Ford gastheer en zal Luc de Moor, Group Managing director van EDUCAM een lezing geven tijdens de academische zitting. Hij zal zijn visie geven op de hedendaagse klant die bij aanschaf van een nieuwe auto zichzelf niet meer in de showroom gaat informeren, maar wel op het internet.

Je kennis en je netwerk aanscherpen? Duid 13 november dan zeker met stip aan in je agenda!