Hyundai opent pop-up Brandstore in Waasland Shopping Center

Hyundai pop-upVoor de allereerste keer in België, opent Hyundai een premium Brandstore in het Waasland Shopping Center (Sint-Niklaas). De pop-up brandstore opende op 12 oktober z’n deuren. De invoerder van Hyundai in België en haar officiële merkverdeler voor Sint-Niklaas en omstreken, garage Maro, hebben de handen in elkaar geslagen om voor de eerste keer een tijdelijke Hyundai Brandstore te openen in België.

Dat gekozen werd voor het Waasland Shopping Center mag niet verbazen gezien het hoge bezoekersaantal van het winkelcentrum. Tijdens de volledige periode dat de pop-up open zal zijn (van 12 oktober tot 12 november), zullen 500.000 tot 530.000 bezoekers de pop-up kunnen ontdekken.

Nieuwe Tucson in de spotlights

Naast een i20 (polyvalente stadswagen), een ix20 (compacte monovolumewagen) en een Grand Santa Fe (een luxueuze grote SUV met 7 zitplaatsen), zullen nog 2 Tucsons in de spotlights staan in de Hyundai Brandstore die 629 m² groot is. Hyundai pop up 2

De eerste Hyundai pop-up Brandstore komt er dankzij een intensieve samenwerking tussen de invoerder Hyundai Belgium, en de officiële Hyundai verdeler voor Sint-Niklaas en omstreken, garage Maro.

Garage Maro is een begrip in het Waasland. De familie Vertenten viert binnenkort haar 35 jarig jubileum, en volgend jaar zaal zaakvoerder Kenny Vertenten 25 jaar officieel Hyundai verdeler zijn. Kenny is dan ook zeer blij met dit unieke project in het Waasland Shopping Center: “Voor vele mensen is Hyundai nog een nobele onbekende. Dat we middels deze pop-up store vele mensen op een unieke manier kunnen laten kennismaken met het merk, is dan ook een grote troef. Het is trouwens niet onze eerste zorg om wagens te verkopen in de pop-up, wel willen we elke gast even onderdompelen in de wereld van Hyundai.”