XXImo, Q8 en Visa stellen de Q8 Mobility Card voor

Na de introductie van de XXImo Mobility Card in 2013, bestendigen XXImo en Visa hun jarenlange samenwerking met het verder uitbreiden van hun partnership. Dat de mobiliteitskaart niet alleen bij wagenparkbeheerders aanslaat, bewijst Q8, dat als eerste brandstofleverancier een mobiliteitskaart lanceert uitgegeven door XXImo en Visa.

De kaarthouder kan hiermee niet alleen brandstof afrekenen, maar ook treinreizen, taxi- en parkingkosten – en dit aan alle betaalterminals in het Visa-acceptatienetwerk. Q8 – één van de grootste Belgische brandstofleveranciers – speelt hiermee in op actuele trends inzake mobiliteit en geeft een duidelijk signaal aan alle weggebruikers.

Bedrijven genieten met de Q8 Mobility Card van één overzichtelijke factuur voor verschillende vervoersvormen die volledig elektronisch kan worden verwerkt. Medewerkers hoeven geen bonnetjes meer te sparen en krijgen met de kaart meer vrijheid in vervoerskeuze en meer gebruiksgemak.

Voor de technische en praktische uitvoering van de nieuwe kaart schakelt de branstofleverancier specialist XXImo in. Deze onderneming heeft jarenlange ervaring opgebouwd in zakelijk mobiliteitsbeheer en is actief in België, Nederland en Duitsland. Het bedrijf ontwikkelde een volledig geautomatiseerd platform voor het plannen, administreren en betalen van zakelijke reizen op basis van één enkele Visa-betaalkaart en persoonlijke Plan & Betaal-hulp Milo.

Dit is een intelligente, gloednieuwe app die de gebruiker telkens een actueel reisadvies geeft op basis van zijn agenda, de actuele verkeerssituatie en zijn voorkeuren. Milo biedt de beste routes en het meest geschikte vervoersmiddel, waarbij eventuele actuele vertragingen en omleidingen direct worden ingecalculeerd. De app voorziet verder in betalen voor o.a. taxi en NMBS.