42 KIA Picanto voor “Aide et soins à domicile”, provincie Luxemburg

DSC_0025-w800-h600Voordelige prijs en ijzersterke garantie

Niet alleen de zeer voordelige huurprijs (dankzij de hoge restwaarde), maar ook de lage CO2, de praktische kwaliteiten en de 7 jaar waarborg waren bepalend voor de keuze van de Luxemburgse afdeling van de bekende zorgorganisatie.

De sleutel van de eerste Picanto werd op 1 maart op de site van onze dealer Garage Thiry, aan Mevr. Demdoum, responsable administrative et financière Soins et Aide à Domicile,overhandigd. Binnenkort zullen dus de Kia Picanto’s met ASD logo in het straatbeeld van de provincie Luxemburg opduiken.

Geen toevalstreffer.

Het steeds toenemende succes van Kia op de private markt begint ook de nodige weerklank te krijgen op de publieke markt en in het b-2-b segment.

Ruim een half jaar geleden versterkte Kia Motors Belgium zijn fleetdepartement en nam David Favest de leiding ervan op zich met de opdracht om het groeinde succes van het merk met de 7 jaar waarborg ook naar het bedrijfssegment door te trekken.

De resultaten van deze nieuwe aanpak zijn alvast bijzonder veelbelovend.

Zo bestelde ondermeer Belgische Defensie onlangs 132 Kia Sportage, en dit is slechts een van de vele voorbeelden.

David Favest, Kia: “Dankzij hun fundamentele kwaliteit, bieden de producten en het merk een gigantisch potentieel binnen de fleetmarkt.

Omdat wij een “conquest” merk zijn, een challenger zeg maar, bestaat onze hoofopdracht erin om soliede, langdurige relaties uit te bouwen met belangrijke fleetklanten zoals “Aide et Soins à Domicile”.

En, naast de zuiver rationele elementen (kwaliteit, stevigheid, veiligheid), worden onze producten ook meer en meer gesmaakt omwille van hun design. Kia wordt steeds ‘cooler’ en ook dat is succesfactor, vooral in het ‘user-chooser’ segment.”

Kortom, dankzij het groeiende aanbod aan “taxvriendelijke” producten met een eigen ‘look’ (waaronder zeer binnenkort ook een gloeddnieuwe, compact MPV) en een even ervaren als gedreven Fleet-team, is Kia goed gewapend om op de Fleetmarkt snel uit te groeien tot een volwaardig alterrnatief voor de gevestigde waarden.

#Auto

Lees ook:

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!

/ newsletters
FLEET's Flow nieuwsbrief is een wekelijks briefing van het laatste nieuws in de FLEET wereld.
Ontvang de newsletter
/ magazine
Een voorkeur voor print? Ontvang ons magazine FLEET tweemaandelijks gratis in de bus!
Ontvang het magazine