BAM Belgium zet samen met Alphabet Belgium in op duurzame en alternatieve mobiliteit

De campagne van de Europese week van de Mobiliteit, die loopt van 16 tot 22 september 2017, wil een duurzamere vervoersstrategie voor Europa bewerkstelligen. Tijdens deze week wil BAM Belgium haar medewerkers laten kennismaken met verschillende vervoersmogelijkheden om zo een nieuw en schoner mobiliteitsplan uit te zetten. De gelegenheid bij uitstek om werknemers bewust te maken van de verschillende aspecten van mobiliteit.

BAM Belgium sensibiliseert zijn medewerkers omtrent alternatieve brandstof, ecologisch rijgedrag en
zet zijn medewerkers aan om de wagen eens aan de kant te laten staan en te kiezen voor een alternatieve woon-werkverplaatsing. Lionel Caluwé, Fleet Manager van BAM Belgium: “Na het uitbalanceren van het autobeleid van onze verschillende BAM vestigingen, willen we nu evolueren naar een verstandig en milieuvriendelijk mobiliteitsbeleid.”

“We bieden verschillende alternatieven aan, zoals elektrische fietsen, elektrische en hybride wagens en proberen zo het bewustzijn bij onze medewerkers wakker te maken.” vertelt Caluwé. “We zoeken innovatieve oplossingen om autogebruik te verminderen. Het rijden met een propere vloot impliceert automatisch een reductie van de CO2-uitstoot.”

Dit komt volledig overeen met de visie van Alphabet. “Met innovatieve concepten zoals AlphaFlex, AlphaElectric en AlphaCity speelt Alphabet volledig in op de nieuwe mobiliteitstrends in de samenleving. We zijn erg blij dat BAM Belgium denkt in termen van duurzame mobiliteit en zijn trots dat we hen als hun mobility provider daarin kunnen ondersteunen.” voegt Marc Vandenbergh, Director Sales & Marketing Alphabet, hieraan toe.”

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!