Bezoek het ALD Automotive Mobility Experience Centre nu ook in virtual reality

ALD heeft haar Mobility Experience Centre omgezet in virtual reality. Op die manier kunnen geïnteresseerden die niet in het Nederlandse Hoofddorp geraken het centrum op zijn minst virtueel bezoeken.

In het Mobility Experience Centre kunnen wagenparkbeheerders, HR-managers en directieleden een interactieve workshop volgen om inzichten te krijgen over welk effect de verschillende keuzes voor mobiliteit hebben op thema’s als duurzaamheid, kostenefficiëntie en aantrekkelijk werkgeverschap.

Dit gebeurt door gebruik te maken van innoverende technologieën zoals serious gaming, video en nu dus ook virtual reality. En die methode heeft duidelijk succes, het Mobility Experience Centre mocht al 2.500 bezoekers verwelkomen.

Première voor ons land

België, Luxemburg en het Verenigd Koninkrijk zijn de eerste landen die gebruik mogen maken van de VR-versie van de Mobility Experience. Later dit jaar volgen ook andere landen.

Het Experience Centre neemt een prominente beslissing in in de mobiliteitsstrategie van ALD. “Mobiliteit wordt wereldwijd immers complexer en steeds meer bedrijven zoeken naar andere manieren om invulling te geven aan hun mobiliteitsbeleid”, vertelt Lonneke van der Horst, Marketing & Strategy Manager bij ALD Automotive Nederland.

“Het doel van de Mobility Experience is om bedrijven inzicht te bieden in de mogelijkheden van mobiliteit en het effect van mobiliteitskeuzes op hun financiën, het milieu en hun medewerkers. In elk land krijgen de mobiliteitsconsultants van ALD een speciale training om de nieuwe innovatie in te zetten.”

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!