Carmasters legt focus op online

Yannis Vermeulen E-Commerce Manager CarmastersYannis Vermeulen is recent gestart als nieuwe E-Commerce Manager bij Carmasters. Met ‘The Delighted Customer’ als speerpunt, zal hij zich voornamelijk focussen op de uitbouw van de online marketing en de nieuwe media.

Yannis Vermeulen ligt deze focus kort toe: “Online commerce en aanwezigheid op nieuwe media is de dag van vandaag niet meer weg te denken. De klant is immers niet enkel in de shops actief, maar ook steeds meer online. In een digitale wereld waar tijd een steeds schaarser goed aan het worden is, moeten we als bedrijf zorgen dat we goed en makkelijk bereikbaar zijn via deze online kanalen. Dat is niet enkel van belang om onze huidige en toekomstige klanten goed te kunnen blijven bereiken en informeren, maar het biedt ons ook de mogelijkheid om onze service steeds beter te maken. Bovendien stelt het ons in staat kort op de bal te spelen en te anticiperen op de nieuwe trends en evoluties in de markt.”

Vermeulen gaat verder: “Carmasters plaatst de klant niet enkel centraal, maar streeft daarbij naar de hoogste vorm van tevredenheid door uitmuntende service: The Delighted Customer. Niet enkel de uitbouw van nieuwe media en online toepassingen, maar ook de verdere ontwikkeling van de traditionele kanalen is van cruciaal belang om dit gevoel bij de klant te creëren. Zowel online als in de service centers zelf willen we enkel het beste voor onze klanten.”

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!