ProPlanner

Kwadestraat 151B – bus 4.3
8800 Roeselare

Tel +32 51 69 04 57
info@proplanner.be

www.proplanner.be

Maatschappij

JUMIK BVBA
BE 0825.043.990
Actief sinds 2010
Personeel : 14

Contact

Michaël Vancraeyveldt
Business Consultant
Tel : +32 474 29 29 59
E-mail : michael@jumik.be

Management

Directie :

Cliff Van Craeyenest
Jeroen Vanreybrouck

Activiteiten

Ontwikkeling en implementatie van fleet management software voor verhuurbedrijven, concessies en grote bedrijfsvloten.

Producten en diensten

ProPlanner is een zeer krachtige fleet management software met meer dan 15 jaar ervaring in de automotive sector.  ProPlanner richt zich tot 3 doelgroepen: verhuurbedrijven, concessies en grote bedrijfsvloten.

Door de introductie van de tablet gaan we voor een feilloze en volledig digitale check-out en check-in. De ProPlanner applicatie staat toe om foto’s te nemen van rijbewijs en identiteitskaart (deze kan vooraf ook ingelezen worden via e-ID), schaderegistratie met foto’s van interieur en exterieur, kilometerregistratie, brandstofregistratie en digitaal aftekenen door de klant zowel bij vertrek als bij aankomst. De contracten en schadestaten worden naderhand per email bezorgd aan de klant.

De overzichtelijke menustructuur, gebruik van kleurcodes, drag & drop en een zeer eigentijdse look & feel zorgen ervoor dat de gebruiker de tool als zeer aangenaam ervaart en verzekeren eveneens een snelle leercurve bij nieuwe medewerkers.
ProPlanner is herschreven op een hedendaagse IT-architectuur, dit zorgt onder andere voor een grotere gebruikssnelheid en betere zoekmogelijkheden.

Dankzij de API-module is het mogelijk om te integreren met eender welke andere applicatie. Linken met boekhoudpakketten, DMS, track & trace, carsharing platformen, FMS (boeteopvolging van Renta), enzovoort zijn mogelijk.
Een web portaal voor de eindklant kan opgebouwd zijn op de structuur van ProPlanner en laat toe om van daaruit boekingen te genereren.

Bovenop het sterke planningsysteem werd ook een fleet management laag voorzien. Deze is bedoeld om alle parameters van uw wagenpark onder te brengen in 1 software: financieel, staat van het voertuig, TCO, digitale boorddocumenten, verzekeringsgegevens.
Dankzij een sterke rapportagemodule heeft u real-time zicht op alle gegevens van uw vloot.

Facturen kunnen worden gemaakt op contractniveau maar de module ‘facturatierun’ voorziet de mogelijkheid om in batch te factureren. Alle teruggekomen, nog niet gefactureerde contracten kunnen met 1 klik gefactureerd en eventueel automatisch gemaild worden naar de klanten. Deze module kan evengoed langlopende contracten periodiek afrekenen.

De Self Service App, een applicatie voor onbemand verhuren, stelt de klant in staat om zich op een smartphone te registreren, een reservatie te boeken en het voertuig te ontgrendelen. Natuurlijk met de mogelijkheid om zelf eventuele schade te registreren.

Implementatie gebeurt steeds in partnership met de klant. Nieuwe gebruikers kunnen op deze manier meegenieten van de jarenlange ervaring in de automotive sector.

Pin It on Pinterest