Mitsubishi presenteert nieuwe showroomstijl

Mitsubishi Motors Corporation presenteert een nieuwe, uniforme uitstraling voor alle dealervestigingen in de wereld. De circa 5.000 showrooms worden stapsgewijs voorzien van een nieuw ontwerp voor de binnen- en buitenzijde. Deze transitie is in lijn met de nieuwe merkstrategie en slogan ‘Drive you Ambition’ die vorig jaar werden geïntroduceerd.

Betere klantenervaring

De nieuwe showroomstijl is ontworpen om een betere klantervaring te bieden in een hoogwaardige omgeving om het imago van Mitsubishi Motors te versterken. Het opvallende ontwerp wordt gekenmerkt door zwarte, witte en grijze kleurenschema’s met rode accenten. De uniforme uitstraling komt terug in elk vlak waar contact met de klant gemaakt wordt, of het nu gaat om autoshows, websites, brochures of fysieke showroom.

De schuine lijnen in het nieuwe exterieurdesign benadrukken het dynamische en robuuste karakter van Mitsubishi Motors. Het ontwerp en de indeling van het interieur zorgen voor een betere klantbeleving, terwijl de modellen als ‘sterren’ gepresenteerd worden.

Guillaume Cartier, Senior Vice President Global Marketing & Sales bij Mitsubishi Motors: “Ons merk evolueert en we moeten dit in elk contact met de klant benadrukken. Daarom implementeren we een nieuwe identiteit om ervoor te zorgen dat de klant overal dezelfde, kenmerkende sfeer van Mitsubishi Motors ervaart, inclusief de hoge servicekwaliteit, waar