Nieuwe merkidentiteit voor ALD Automotive

Ready to move you: het is met deze baseline dat ALD Automotive zich vanaf nu wil onderscheiden in de lease- en vooral de mobiliteitsmarkt.

De mobiliteitssector heeft nog nooit zulke snelle en ingrijpende veranderingen meegemaakt als vandaag. Denk aan klimaatverandering, urbanisatie en de technologische vooruitgang.

Deze veranderingen hebben een grote invloed op de ontwikkeling van de bedrijven. ALD Automotive surft mee op deze trends door de mobiliteitsoplossingen van morgen aan te bieden en zo zijn klanten wereldwijd te begeleiden.

Uitrol tegen jaareinde

Deze nieuwe identiteit zal worden ingezet in de 43 landen waar ALD Automotive actief is, de grootste directe geografische dekking in de sector. Hij zal van toepassing zijn op alle klantensegmenten (bedrijven, kmo’s, ondernemers en particulieren) en op alle kanalen en contactpunten, met name in het groeiende digitale ecosysteem. De uitrol zal tegen eind 2020 worden voltooid.

“ALD Automotive kende een snelle groei en breidt zijn dienstenportfolio, internationale reikwijdte en klantenbestand uit, zowel in eigen land als internationaal, in lijn met de trends in de sector”, aldus Mike Masterson, CEO van ALD.

“Als grote speler in de mobiliteitsindustrie blijven we gefocust op de toekomst. Deze nieuwe merkidentiteit versterkt ons engagement om onze klanten te ondersteunen in hun zoektocht naar meer keuze, vrijheid en waarde. Het zal ons helpen om onze naamsbekendheid in de industrie en bij onze klanten te vergroten en om het beste talent ter wereld aan te trekken.”

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!