Sinds de sterke opmars van fietsleasing en elektrisch rijden, merkt KBC Autolease dat klanten nood hebben aan heldere informatie. Om klanten zo goed mogelijk te ondersteunen groepeert KBC Autolease alle relevante informatie op een nieuwe website.
Wim Vanzeir, Marketing & Communication Manager bij KBC Autolease, licht toe: “Tot voor kort liep het contact tussen KBC Autolease vooral met de vlootverantwoordelijke van een onderneming. Door het succes van fietsleasing en de doorbraak van het elektrisch rijden merken we dat ook de medewerkers van ondernemingen veel meer op zoek gaan naar informatie. Het was voor KBC Autolease dan ook logisch om deze informatie aan te bieden op een nieuwe website, met duidelijke navigatie, betere contactmogelijkheden en gefilterde zoekfunctie. De glasheldere navigatie laat je vlot de info te vinden waarnaar je zoekt, of je nu vlootverantwoordelijke bent of zelf met een leasewagen of leasefiets rijdt. Ook alle informatie over elektrisch rijden vind je makkelijk terug. Zo begeleiden we klanten en hun medewerkers nog beter bij de omschakeling naar elektrisch rijden.”
De andere belangrijke verbetering is de contactpagina waar klanten hun vraag stellen via een open webformulier. Ze zullen sneller een antwoord ontvangen omdat hun vraag onmiddellijk bij de juiste dienst bij KBC Autolease landt
#Fleet Management