Vancia Car Lease maakt het verschil met een persoonlijke en dynamische aanpak

Met haar nieuwe advertentiecampagne toont leasemaatschappij Vancia Car Lease aan dat ze het verschil wil maken voor haar klanten door een persoonlijke en dynamische aanpak die 100 procent futureproof is. Meer dan ooit blijkt onze een aanpak op maat van de klant te lonen, klinkt het bij Guy Hannosette (Commercieel Directeur) en Thibaut Martens (Marketing Manager) van Vancia Car Lease.

De nieuwe advertentiecampagne die Vancia Car Lease op poten heeft gezet, reflecteert perfect de waarden van de leasemaatschappij. “We kozen voor een andere, meer persoonlijke en dynamische aanpak”, steekt Thibaut Martens, Marketing Manager bij Vancia Car Lease van wal. “We bekijken met elke klant persoonlijk wat de beste mobiliteitsoplossingen zijn binnen het bedrijf voor elke werkgever”, vult Commercieel Directeur van Vancia Car Lease, Guy Hannosette, aan. Zelfs tot in Frankrijk, met Vancia France.

Advies op maat

Dat 2020 een jaar vol onzekerheid is voor de wagenparkverantwoordelijke staat buiten kijf. Vancia Car Lease staat dan ook als eerste in de rij om duiding te geven bij vragen die men zich op dit moment stelt. “Zo komen er nu bijvoorbeeld veel vragen omtrent korte termijnverhuur of electrificatie”, vertelt Guy Hannosette. En laat dat nu net een punt zijn waarin Vancia Car Lease sterk is. “We beschikken over een wagenpark van ruim 400 voertuigen met alle aandrijvingsvormen dat bestemd is voor korte termijnverhuur en we nu optimaal kunnen inzetten om onze klanten zo goed mogelijk ten dienste te staan.” Ook de mogelijkheid om occassiewagens te leasen bij Vancia Car Lease blijkt nu populair als oplossing: “We bieden dit al meer dan tien jaar integraal in onze dienstverlening aan”, aldus Guy Hannosette. 

Klare taal

Bij Vancia Car Lease spreken ze klare taal. “De manier van wagenparkbeheer anno 2020 wordt anders en wij staan onze klanten bij om hem daarin te adviseren”, klinkt het bij de Commercieel Directeur. “Om het op zijn West-Vlaams te zeggen: ‘we goan alsan deure!’, wat zoveel wil zeggen als ‘we blijven doorgaan’.” Dat dit niet louter woorden zijn, blijkt ook uit het feit dat ze hun kantoorruimte zullen verdubbelen om nog beter te kunnen inspelen op de noden van de klanten.

Professioneel partnerschap

Marketing Manager Thibaut Martens treedt Guy Hannosette daarin bij: “Het is net daar waar het in onze nieuwe campagne ook over gaat. Vancia Car Lease wil meer zijn dan enkel een mobiliteitsaanbieder. Met ‘goede reis’ bedoelen we immers niet enkel dat we onze klanten een veilige rit wensen, maar het betekent ook dat we hen een vruchtbaar ondernemerschap toewensen waarin ze ons als partner hebben ter ondersteuning.”

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!