De eerste concessiehouders van Audi in België nemen de headsetinstallatie voor virtual reality in gebruik. Met de VR-toepassing kunnen klanten op een extreem realistische manier hun individueel geconfigureerde auto ervaren tot in het kleinste detail en uitleg krijgen over de technologieën van het merk met de vier ringen.
Digitale technologieën zoals de Virtual Reality-headset biedt concessiehouders voor het eerst de mogelijkheid om het volledige Audi-gamma, inclusief alle uitrustingsopties, aan te bieden. Met de VR-headset kunnen potentiële kopers uit de talloze modellen en uitrustingsvarianten hun individuele droomauto samenstellen en zelfs de kleinste details op een extreem realistische manier visualiseren.
Binnen, buiten en langs onder …
Welke concessiehouders beschikken hier vandaag al over?
Vandaag zijn in België al meer dan 10 Customer Private Lounges (een gedigitaliseerde adviesomgeving) in gebruik. De nieuwe Virtual Reality-ervaring is een bijkomende digitale tool voor de concessiehouder.Het gaat om de volgende Audi-concessies in België:
• Audi Center Brussels – Drogenbos
• Garage Thoen – Hofstade
• Groep LAC – Verschaeren – Heist-op-den-Berg
• Audi Center Zaventem – Zaventem
• Raes – Brugge
• Llorens – Aarlen
• Verellen Geel – Geel
• Jennes – Boortmeerbeek
• Groep Delorge – Hasselt
• Groep Ceulemans – Herent
Een kleine extra
Bovendien biedt de VR-headset klanten de gelegenheid om speciale Audi-momenten te ervaren en dat is precies wat steeds meer klanten verwachten wanneer ze een auto kopen. Zo kunnen raceliefhebbers bijvoorbeeld virtueel helemaal opgaan in de sfeer van de 24 Uren van Le Mans, de iconische uithoudingsrace die Audi talrijke keren op zijn naam wist te schrijven. De klant kan van dichtbij een pitstop beleven aan de zijde van het team van mecaniciens.