Waarom een herstelling aan uw bedrijfswagens niet altijd bij een merkdealer hoeft te gebeuren

Bij een defect aan uw wagen, maakt u een afspraak bij de merkdealer, dat klinkt logisch. Toch stappen leasingmaatschappijen hier vaker van af, waardoor u ook in andere garages terecht kan. NNP lanceert alvast een aanbod op maat van de fleetmarkt, “Fleet Repair Savings”, en haalt deze 5 voordelen aan.

Niet alledaagse problemen herkennen

Fleet Repair Savings wil een alternatief bieden in dure, complexe herstellingen, een second opinion voor de leasingmaatschappijen tijdens de looptijd van een wagen. De herstelprijs bij NNP ligt dan ook een stuk lager dan bij de merkdealer. Hoe kan dat?

De techniekers van NNP hebben een verleden bij diverse merkinvoerders en zijn opgeleid om niet alledaagse problemen te traceren. Zo kunnen ze meteen de juiste diagnose stellen. Dit leidt meermaals tot een herstelling van kleinere onderdelen in plaats van het geheel te vervangen, wat tot een lagere herstelprijs leidt.   Sneller en preciezer werken, heet dat. Doordat de diagnose sneller wordt gesteld, staan uw wagens ook minder lang stil: winst op twee vlakken. Bovendien gebeurt de reparatie ook een stuk sneller, waardoor NNP de wachttijd tot een minimum herleidt , in tegenstelling tot vele merkdealers.

Elektrische opleiding

De fleetmarkt elektrificeert aan een razendsnel tempo. Niet elke technieker bij elke garage is mee met de nieuwe technologie, maar NNP investeert in de opleiding van haar personeel en in de juiste infrastructuur. Hierdoor bieden zij heel wat herstellingen aan het elektrische circuit aan: het vervangen van cellen in een batterij , een herstelling van de vermogensmodule of herstellingen bij marterschade .

Ontzorgen van leasingmaatschappij én vlootbeheerder

Tijdens het hele hersteltraject wordt de klant door NNP digitaal op de hoogte gehouden. Door 100% transparantie over het herstelproces met een duidelijk overzicht en uitleg van de herstelling, ontzorgt NNP  de leasemaatschappij of fleetowner.  

Customer journey

Deze transparantie wordt doorgetrokken naar de bestuurder. De klant krijgt een gedetailleerde uitleg over de herstelling zodat deze vertrouwen krijgt in de herstelling, de auto, het merk en de leasingmaatschappij.

Kosten verlagen en restwaarde verhogen

Die directe lijnen onderhoudt NNP trouwens ook met de grote autofabrikanten. Zo komt het bedrijf aan onderdelen aan een competitieve prijs, waar jij als klant ook van profiteert.

NNP is specialist van de efficiënte herstelling. De herstelling gebeurt met alternatieve of originele onderdelen, nieuw of bijna nieuw en met één jaar garantie! Door de herstelling steeds efficiënt te houden, creëer je meer waarde op je wagen dan je moet investeren en verlaag je het risico om te verkopen met verlies.

NNP wordt gecertificeerd door leasingmaatschappijen waaronder KBC Autolease. Wil je graag meer info over de diensten van NNP? Klik dan hier.

#Advertorial

Lees ook:

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!

/ newsletters
FLEET's Flow nieuwsbrief is een wekelijks briefing van het laatste nieuws in de FLEET wereld.
Ontvang de newsletter
/ magazine
Een voorkeur voor print? Ontvang ons magazine FLEET tweemaandelijks gratis in de bus!
Ontvang het magazine