XXImo en De Lijn vinden elkaar met elektronisch m-ticket

XXImo – de leverancier van een alles-in-een mobiliteitskaart voor tanken, openbaar vervoer, parkeren, vliegen, dineren en alle andere denkbare zakelijke uitgaven – breidt zijn Milo-app uit met het elektronische m-ticket van De Lijn. Zo biedt het zijn kaarthouders de mogelijkheid om via de applicatie één uur met de bus en tram te reizen voor 1,80 euro, het meest voordelige tarief van De Lijn. Alle transacties zijn online inzichtelijk en zijn onderdeel van de maandelijkse verzamelfactuur.

Milo is een persoonlijke Plan & Betaal-hulp, een intelligente applicatie die de gebruiker actueel reisadvies geeft op basis van zijn agenda, de actuele verkeerssituatie en zijn voorkeuren. Het stelt hem in staat efficiënt te reizen door optimaal gebruik te maken van de verschillende vervoersvormen, waaronder taxi, autodelen en de trein. Door het m-ticket van De Lijn nu ook beschikbaar te stellen in Milo, biedt XXImo nóg een extra vervoersmiddel aan in één planningsapp, zonder dat er voor werkgevers of bedrijven extra administratieve lasten bijkomen.

Het m-ticket is de vervanging van de huidige sms-dienst van De Lijn en voorkomt dat men de kosten achteraf moet inbrengen. Het enige dat gebruikers daarvoor hoeven te doen, is in de app op ‘Betaal 60 minuten’ te klikken voor ze instappen. Via de aankoop van m-tickets via Milo krijgt de werkgever een overzichtelijke afrekening via XXImo.

Milo is gratis beschikbaar voor alle Mobility Card-houders met het XXImo-logo, waaronder de kaarten van Alphabet, Athlon, LeasePlan en Q8.

 

Schrijf u nu in op FLOW, de wekelijkse e-letter van FLEET.be!