Vennootschapsvorm: N.V.
Ondernemingsnr: BE 0403.463.679
Josiane Wouters
Assistent Fleet
+32 2 334 78 26
fleet@renault.be
Managing Director
Martin Domise
Sales Director
Jan Schmook
Head of Fleet
Peter Bykans
peter.p.bykans@renault.be
Fleet & Leasing Company Manager
Marc Fumagalli
marc.fumagalli@renault.be
Public & Special Markets Manager
Ingrid Lockley
ingrid.lockley@renault.be
Remarketing
Pascal Lecloux
pascal.lecloux@renault.be
Key Account Manager
Patrice De Meyer
patrice.p.demeyer@renault.be
Area Fleet Managers
Erik Brard (Vlaanderen)
erik.brard@renault.be
Thierry Dullaers (Vlaanderen)
thierry.dullaers@renault.be
Manuel Dumortier (Wallonië)
manuel.dumortier@renault.com
Patrick Timmermans (Wallonië, Brussel, Luxemburg)
patrick.timmermans@renault.be
198 distributors in België en Luxemburg
Als historisch mobiliteitsmerk en Europees pionier op het gebied van elektromobiliteit ontwikkelt Renault al lang innovatieve voertuigen. Met het strategische plan ‘Renaulution’ stippelde het merk een ambitieuze en waardevolle transformatie uit. Renault evolueert zo naar een nog competitiever, evenwichtiger en meer geëlektrificeerd gamma. Het merk belichaamt moderniteit en innovatie op het gebied van technologie-, energie- en mobiliteitsdiensten, zowel in de auto-industrie als daarbuiten.
Nieuwe technologieën, elektrische en geconnecteerde voertuigen, gepersonaliseerde applicaties… Bij Renault zijn we gedreven om alles in het werk te stellen om één belofte waar te maken: uw dagelijks leven gemakkelijker maken. Omdat we dat belangrijk vinden, zijn onze voertuigen en diensten ontworpen om uw metgezel op de weg te zijn en om aan uw behoeften te voldoen, wat die ook mogen zijn.
Producten
Als pionier in elektrische mobiliteit sinds meer dan tien jaar, versnelt Renault zijn elektrische revolutie. Naast Renault Scénic E-Tech Electric en Mégane E-Tech Electric doet het merk twee iconen herleven. Met Renault 5 E-Tech Electric en Renault 4 E-Tech Electric zet Renault een nieuwe stap richting de democratisering van elektrische voertuigen in Europa. Samen symboliseren deze vier emblematische modellen uit het Renault-gamma, nu volledig elektrisch, een nieuwe visie: die van duurzame mobiliteit, steeds toegankelijker, zonder concessies te doen aan efficiëntie en rijplezier.
Renault heeft daarnaast zijn aanwezigheid in de categorie hybride SUV’s versterkt met de Nieuwe Renault Rafale, de Nieuwe Renault Espace en de Renault Austral. Deze drie ambitieuze modellen vormen de pijlers van de herovering van de segmenten C en D door het merk. Ze richten zich op het hart van de markt, in de traditie van “auto’s om in te leven,” met een resoluut moderne aanpak. Deze aanpak, geïnspireerd door “la Nouvelle Vague,” streeft ernaar van het merk een referentie te maken op het gebied van technologie, schone energie en diensten.
Sinds de oprichting ontwikkelt, produceert en verkoopt Renault bedrijfsvoertuigen om aan de eisen van professionals over de hele wereld te voldoen. Kangoo, Trafic en de Nieuwe Master zijn iconische voertuigen die wereldwijd worden erkend om hun innovaties die het dagelijks leven van professionele gebruikers verbeteren. Bovendien was Renault de eerste fabrikant die een reeks volledig elektrische bedrijfsvoertuigen op de markt bracht.
Services
Vandaag de dag bieden wij onze professionele klanten een breed scala aan oplossingen op maat: verkoopfinanciering, leasing, onderhoud en servicecontracten.
Daarnaast draagt Renault Group bij aan duurzame mobiliteit door de ontwikkeling van milieuvriendelijke voertuigen en een aanbod van nieuwe mobiliteitsdiensten, zoals auto-delen. Renault Group heeft de term ‘mobiliteit’ opnieuw gedefinieerd: lage CO2-uitstoot, een prijs op maat en rijplezier! Dit alles wordt weerspiegeld in ons gamma elektrische, hybride en plug-inhybridevoertuigen.