Milo, de nieuwe mobiliteitsapp van Athlon

Mobiliteitsprovider Athlon vervangt de app voor de Mobility Card. De nieuwe app, ‘Milo’ genaamd, helpt met het plannen en mobiel betalen van zakelijke mobiliteit. Zo is Milo onder meer uitgebreid met dagelijks reisadvies gebaseerd op de persoonlijke agenda en actuele verkeerssituatie van de gebruiker, een functie om parkeergeld mobiel te betalen en de mogelijkheid om een eCab te bestellen en te betalen.

Mobiliteitsassistent

’Milo’ is ontworpen als mobiliteitsassistent die de gebruiker helpt om efficiënt te reizen door optimaal gebruik te maken van verschillende vervoersvormen. Daarnaast beheert de app het persoonlijk saldo van medewerkers voor verschillende mobiliteitsmogelijkheden zoals het openbaar vervoer, parkeren, taxi of tanken. Femmie Van Aart, commercieel directeur bij Athlon: ‘Steeds meer bedrijven stellen flexibele mobiliteit of een mobiliteitsbudget beschikbaar voor hun medewerkers voor zakelijke verplaatsingen. Dit willen wij ondersteunen door de app continue te blijven ontwikkelen en zo te voldoen aan de veranderende wensen van de gebruiker. Zo zal het binnenkort ook mogelijk zijn om via de nieuwe app M-tickets van vervoersmaatschappij de Lijn te bestellen. De vernieuwing naar Milo is gericht op het verbeteren en uitbreiden van het gebruiksgemak voor medewerkers om het reizen nog gemakkelijker te maken. ’

‘Milo’ helpt medewerker met slimme inzet van mobiliteit

Gebruikers zien het huidige saldo dat zij kunnen inzetten voor mobiliteit en kiezen zelf hoe ze dit willen inzetten om van A naar B te gaan. ‘De app maakt zakelijke mobiliteit efficiënter en duurzamer. Allereerst omdat de gebruiker toegang krijgt tot meerdere vormen van mobiliteit. Of en op welk moment zij hier vervolgens gebruik van maken kunnen zij zelf bepalen’, aldus nog Femmie Van Aart.

Athlon introduceert de app in samenwerking met XXImo.