Met de opening van de nieuwe hub in Brussel is het één van de eerste autoverdelers in België die resoluut de kaart van shoppertainment trekt. “Klanten informeren zich zo goed online en vinden hun informatie rechtstreeks. Vandaag zoeken nieuwe klanten, en in het bijzonder die van CUPRA, een maximale beleving in alle aankoopkanalen”, zegt David Favest, de nieuwe CUPRA-director. FLEET.be was bij de opening … en pikte ook de kers op de taart mee: de voorstelling van de nieuwe Tavascan.
Over de hele wereld transformeren vooruitstrevende autodealers hun verkoop- en servicenetwerk richting échte ontmoetings- en belevingsplaatsen. In België is CUPRA één van de eersten om die weg in te slaan. Hoofdrolspeler in de CUPRA GARAGE in the City? De bezoeker! CUPRA-tribe member of niet, iedereen is er welkom om het volledige gamma elektrische en hybride wagens te ontdekken, al dan niet in combinatie met een ontspannende expo- of horeca-ervaring.
“De consument, en in het bijzonder de aankomende generatie, wil een merk vooral vertrouwen, voor hij of zij er iets van koopt”, zegt David Favest. “Vertrouwen in een merk bouw je niet alleen door herhaaldelijk te communiceren. Klanten die naar de showroom komen, hebben zich doorgaans al zeer goed geïnformeerd online. Als ze de moeite doen om zich te verplaatsen naar een fysieke winkel, verwachten ze méér beleving, meer shoppertainment. Daar spelen we als onconventionele speler op een eigentijdse manier op in.”
CUPRA wil inspireren en connecteren. CUPRA GARAGE in the City is dan ook een plek om te ontspannen, te chillen, met een lekker drankje of een smakelijke lunch dankzij de samenwerking met Léopold Café. Op de benedenverdieping zorgt Atlantis – The Immersive Odyssey. voor actie en verwondering. De belevingsexpo van ActiveMe, de makers van onder andere de interactieve Van Gogh-tentoonstelling en Bubble Planet, neemt iedereen vanaf 7 jaar mee in de verzonken stad Atlantis, aan de hand van interactieve ruimtes, virtual reality, instagram rooms en 3D-avatars. De hotspot kan op termijn ook gebruikt worden voor vergaderingen, events, muziek of kunst.
Expo Atlantis – The Immersive Odyssey
De nieuwe Hub van het Spaanse merk in onze hoofdstad werd vorige week feestelijk geopend op beats van DJ Amber Broos, de jongste vrouwelijke DJ op de mainstage van Tomorrowland en lid van de Cupra Tribe.
DJ Amber Broos
De kers op de taart van het originele event was de reveal van de nieuwe Cupra Tavascan. (Video)
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.